Zeznania wojskowych – konferencja NPC z listopada 2007 roku.

Zeznania wojskowych – konferencja NPC z listopada 2007 roku.

Incydentów tego typu było znacznie więcej. 12 listopada 2007 roku na konferencji zorganizowanej przez amerykański National Press Club wojskowi całego świata opowiadali o swoich doświadczeniach związanych z UFO. Moderatorem był były gubernator Arizony Fife Symington.

 

Konferencja NPC na której wojskowi ujawnili swoją wiedzę na temat niezidentyfikowanych pojazdów latających. Bernard Thouanel http://www.freedomofinfo.org/national_press.htm

Początek konferencji znajduje się na http://www.youtube.com/watch?v=5oPxYzQFaMg oraz http://video.google.com/videoplay?docid=2836950493012369855#

Zapis w języku angielskim m.in. na http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Dalsze informacje m.in. na http://www.ufodigest.com/news/1107/ufoconference.html oraz http://www.freedomofinfo.org/national_press.htm

Oto niektóre z zeznań:

Bonjour, nazywam się dr Claude Poher, jestem emerytowanym astrofizykiem i inżynierem badań przestrzeni Państwowego Ośrodka Badań Kosmicznych, francuskiego odpowiednika NASA. Byłem założycielem GEPAN, Grupy Badającej Niezidentyfikowane Fenomeny Powietrzne, oficjalnej agencji badającej doniesienia o UFO, która pozostaje aktywna do dzisiaj pod nazwą GEIPAN.

Dowiedziałem się o istnieniu oficjalnych amerykańskich raportów o UFO w latach 60′ od dr J. Aliena Hyneka, znanego konsultanta ds. astronomii projektu amerykańskich sił powietrznych ‚Blue Book’. Zacząłem wtedy badać oficjalne francuskie raporty traktujące o UFO i powziąłem naukową analizę tych danych. (…)

Szkoliłem naszych śledczych ucząc ich, jak przeprowadzać oficjalne śledztwa dotyczące różnych typów doniesień, od świateł na niebie po lądowania z fizycznymi dowodami i obserwacjami obcych. Mieliśmy niezależny naukowy komitet sterujący. Komitet rekomendował kontynuację pracy przez dwa lata mojej dyrekcji.

(…)

Po tym jak opuściłem GEPAN, pozostałem w CNES i pracowałem nad UFO w kwestii fizyki teoretycznej. Ostatniego kwietnia sukcesem zakończył się laboratoryjny test teorii fizycznej dot. grawitacji i inercji, nad którym pracowałem od 1980 roku.

Ostatecznie, opatentowałem i testowałem urządzenia będące w stanie powielać w laboratorium powody dziwnych zjawisk opisywanych przez raporty z obserwacji UFO. Mówię o takich efektach, jak ogromne przyspieszenia, ostre zwroty, nagłe zatrzymania się, potężne błyski światła, cicha prędkość naddźwiękowa etc.

Rezultaty eksperymentów są dostępne w moim laboratorium w Tuluzie dla wykwalifikowanych naukowców, dziennikarzy i przedstawicieli przemysłu, w tym tych z USA.”

http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Największy przypadek niezidentyfikowanych obiektów latających w historii – 5000 obiektów w Limie 20 maja 2007 roku. W maju 2007 roku podobna ‘flotylla UFO’ widoczna była na drodze między Peru a USA, nad Meksykiem. Widywano je również w Argentynie. Czyż nie przypominają Foo Fighters? http://www.peru-travel-confidential.com/peru-mysteries.html

„W październiku 1997 roku Departament Lotnictwa Cywilnego, chilijski ekwiwalent amerykańskiej FAA powołał Komitet Badań Anomalnego Fenomenu Powietrznego, znany jako CEFAA. Agencja bada najważniejsze doniesienia o niezidentyfikowanym fenomenie powietrznym w kooperacji ze specjalistami lotnictwa.

W 2000 roku powietrzna gałąź armii Chile asygnowała mnie do badań nad anomalnymi fenomenami powietrznymi, które były prawdziwe, i ich wpływie na bezpieczeństwo przestrzeni. Wtedy zostałem pilotem i dowiedziałem się, że siły powietrzne mają w archiwach wiele doniesień o incydentach UFO od pilotów wojskowych. Powstał wtedy związek między naszym biurem w armii a CEFAA, w rezultacie oficjalnie udokumentowano dziewięć przypadków. Pomogło to w uświadomieniu załóg samolotów w sprawie UFO, które teraz współpracują z ochroną lotu przy zgłaszaniu każdej sytuacji nienormalnej.

Jedna z najważniejszych spraw cywilnych wydarzyła się w 1988 roku pokazując, że niezidentyfikowane obiekty latające mogą stanowić niebezpieczeństwo dla lotów. Pilot boeinga 737 w finalnym podejściu na lądowisko The Tepual Airport w Puerto Mont City nagle zauważył ogromne białe światło otoczone zielonym i czerwonym. Światło ruszało się w kierunku przeciwnym do samolotu, będąc na jego prostej. Pilot skręcił w lewo by uniknąć kolizji. Fenomen został zaobserwowany przez personel wieży kontroli lotu.

W 2000 roku załoga chilijskiego samolotu sił powietrznych lecąc na południe od Santiago obserwowała wielki obiekt w kształcie cygara, połyskujący na szaro. Leciał równolegle na prawo od samolotu przez dwie minuty i nagle odleciał z ogromną szybkością. Obiekt został wykryty przez radar Centrum Kontroli w Santiago, które powiadomiło załogę na minuty przed incydentem.”

Chilijski pilot i oficjel Rodrigo Bravo Garrido http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Porównanie obiektów z Limy z obiektami z Meksyku – armada Foo Fighters? Kadr z peruwiańskiej telewizji, http://www.youtube.com/watch?v=dkNdXncScmY&feature=player_embedded

„Nazywam się Oscar Santa Maria Huertas, jestem emerytowanym pilotem peruwiańskich sił powietrznych. 11 kwietnia 1980 roku o 7:15 1800 ludzi znajdowało się w bazie sił powietrznych La Joya w Arequipa. Wszyscy zaobserwowali obiekt na niebie wyglądający jak balon, około trzy mile od nas, na wysokości 1800 stóp. Lśnił, gdyż odbijał światło słoneczne.

Dowódca mojej jednostki rozkazał mi wystartować Suchojem-22 by zestrzelić ten obiekt. Znajdował się w ograniczonej przestrzeni powietrznej bez pozwolenia i obawialiśmy się szpiegostwa. Zbliżyłem się do obiektu i ostrzelałem go 56 pociskami kalibru 30mm. Niektóre nie trafiły, inne trafiły go bez najmniejszego efektu. Pociski nie odbiły się, prawdopodobnie zostały zaabsorbowane. Stożkowata ściana ognia, którą na to posłałem, normalnie niszczy wszystko na swojej drodze.

Obiekt zaczął wznosić się i odlatywać od bazy. Gdy był na wysokości 36,000 stóp nagle zatrzymał się, zmuszając mnie do zboczenia, gdy byłem jedynie 1,500 stóp od niego. Wzniosłem się wyżej, by zaatakować go z góry, ale gdy namierzyłem cel i byłem gotowy do oddania strzału, obiekt nagle wzniósł się w górę unikając ataku. Dwukrotnie miałem go na celu, gdy unosił się stabilnie. Za każdym razem przesuwał się w ostatniej minucie, gdy już miałem strzelać, zawsze unikając ataku.

Zdecydowałem wznieść się, by znaleźć się nad obiektem, ale zaczął wznosić się równolegle do mnie. Gdy wzniosłem się na wysokość 63,000 stóp, zatrzymał się. Na tej wysokości, byłem około 300 stóp od UFO. Obiekt miał 30 metrów średnicy. Był emaliowany, miał kopułę koloru kremowego, z szerokim, okrągłym podnóżem. Nie miał silników, spalin, okien, skrzydeł czy anten. Nie miał żadnych typowych komponentów, bez jakiegokolwiek systemu napędowego. W tym momencie zdałem sobie sprawę, że było to UFO, coś totalnie nieznanego. Moje zbiorniki paliwa były już prawie puste, więc nie mogłem atakować ani manewrować moim samolotem, czy też uciekać z wielką szybkością. Bałem się. Wiedziałem, że może mnie zabić. Gdy uspokoiłem się, wezwałem inny samolot by przyleciał i zbadał to, próbując jednocześnie ukryć mój strach. Odpowiedzieli mi negatywnie, iż jest zbyt wysoko i żebym już wracał. Musiałem wracać lotem ślizgowym ze względu na brak paliwa, zygzakując, by trudniej było mnie zaatakować, zawsze z oczyma na lusterkach wstecznych z nadzieją, że nie będzie mnie ścigał. Nie ścigał.

Spędziłem 22 minuty manewrując przy tym obiekcie. Po wylądowaniu, obiekt pozostał w powietrzu przez 2 godziny, każdy to widział.

Dokument amerykańskiego departamentu stanu ‚UFO Widziane w Peru’ opisuje incydent, mówiąc, iż pochodzenie pojazdu pozostaje nieznane.

Do dzisiaj na myśl o tym wydarzeniu przechodzą mnie dreszcze.”

Pilot Oscar Santa Maria Huertas http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

 

Porównanie obiektów z Limy z obiektami z Meksyku. Kadr z peruwiańskiej telewizji, http://www.youtube.com/watch?v=dkNdXncScmY&feature=player_embedded

„Nazywam się dr Anthony Choy, członek-założyciel Biura Śledczego Anomalnego Fenomenu Powietrznego (OIFAA) i jestem jego śledczym. Ta agencja została założona przez peruwiańskie siły powietrzne w grudniu 2001 roku.

Jestem autorem Projektu 33, pierwszego zintegrowanego studium nad fenomenem UFO w Peru. Podróżowałem po moim kraju przez trzy lata, rozmawiając ze świadkami, otrzymując informacje audiowizualne, jak zdjęcia i nagrania, zbierając dane do badań.

13 października 2001 roku, na północ od Chulucanas, w obecności setek ludzi, nagrano osiem kul światła o intensywnym czerwono-pomarańczowym kolorze. Byliśmy pierwsi, by dostać to wideo i przekazaliśmy je siłom powietrznym. Obiekty były w powietrzu przez pięć minut, przemieszczając się inteligentnie i całkowicie cicho, nim zniknęły.

Kilka dni później, 25 października lśniący obiekt w kształcie łzy o średnicy 25 metrów został nagrany na wsi w okolicy miasta. W przeciągu minut nagrano kule świetlne lądujące w lecie.

W lutym 2002 roku OIFAA sił powietrznych rozkazała mi zbadać te sprawy.

Biorąc odpowiedzialność za tak zwany Incydent Chulucanas w lutym 2003 roku pułkownik sił powietrznych i dyrektor Spraw Powietrznych i Przestrzennych Jose Raffo Moloche opublikował w mediach oficjalne oświadczenie, informując, że Incydent Chulucanas był pierwszym oficjalnym śledztwem dot. UFO w Peru.

Wstępna konkluzja był taka, iż to co widziano, pozostaje bez wytłumaczenia. Sprawa pozostaje otwarta, a śledztwo toczy się niezależnie. Szczyt miał miejsce 6 sierpnia 2004 roku, gdy we współpracy z amerykańskim kanałem Univision byliśmy w stanie nagrać 55 minut odległego obiektu nieznanej natury i pochodzenia, poruszającego się z ogromną prędkością po niebie wznoszącego się w górę, w dół, w prawo i lewo.

Wierzę, że siły powietrzne Peru dobrze zrobiły otwierając biuro ds. takich śledztw. Dowody jakie mamy z obecnych spraw UFO i incydenty jakie miały miejsce w naszym kraju pokazują, że fenomen UFO pozostaje jednym z największych wyzwań dla obecnej wiedzy na temat nauki i technologii.”

Anthony Choy, członek-założyciel OIFAA, http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Nie grzeszące jakością fragmenty zdjęć i nagrań z Chulucanas. http://www.abovetopsecret.com/forum/thread423670/pg1

Ray Bowyer, brytyjski kapitan:

„Dzień dobry Panie i Panowie, dziękuję za przybycie. Nazywam się Ray Bowyer i latam cywilnym samolotem pasażerskim jako kapitan. Zostałem zaproszony tutaj ze względu na niezidentyfikowane obiekty, które widziałem w kwietniu nad rejonem Wysp Normandzkich na Kanale La Manche.

Spotkanie z pierwszym obiektem widzianym z odległości 55 mil trwało 15 minut. Zbliżający się drugi obiekt o identycznym kształcie pojawił się za pierwszym. Obydwa miały kształt spłaszczonych dysków z ciemnym obszarem po prawej. Emanowało z nich wspaniałe żółte światło. (…)

Byłem zdumiony ale zaciekawiony. Na odległość 12 mil obiekty stały się niewyraźnie wielkie i zniżyłem się, po czym wylądowałem.

Wielu pasażerów widziało te obiekty, jak również pilot kolejnego samolotu znajdującego się 25 mil na południe od nas. Możliwe, że informacje radarowe ciągle są badane.

Zespół na czele z dr Davidem Clarke badający tę sprawę niebawem wypuści raport w tej sprawie, ale rozumiem, że w tej chwili nie ma wyjaśnienia na to, co widzieliśmy.

Zauważyłem różnice między brytyjskim a amerykańskim systemem raportowania. Wydaje się, że podejścia na rożnych stronach Atlantyku są bardzo odmienne, jeśli chodzi o zgłoszenia i zapisy dotyczące tego typu wydarzeń.

Prawo Powietrzne określa całkiem jasno że gdy załoga jednego samolotu widzi kolejny w miejscu, w którym nie powinno go być, przy najbliższej sposobności scenariusz całych wydarzeń zostaje przekazany stosownym władzom.

W mojej sprawie Brytyjska Cywilna Agencja Lotnicza wiedziała w ciągu 20 minut wszystko o tym, co widziałem, tak, jak opisałem to w opisie lotu przesłanym do istotnego biura CM. Wojsko było poinformowane przez Kontrolę Ruchu Lotniczego Jersey w tym samym czasie. W takich sytuacjach reakcja to nie opcja a obowiązek.

(…)

Słyszałem o zbiorowym widzeniu na lotnisku O Hare Airport w Chicago rok temu, 7 listopada 2006 roku. Byłem zaskoczony tym, jak to załatwiono. Mimo zeznań wielu pilotów i członków personelu lotniska na temat obiektu unoszącego się nad terminalem, nie było w tej sprawie śledztwa FAA. Wydaje się, że naciskano na członków załóg by nie dyskutować na temat tego incydentu.

Świadkowie obawiali się mówić o tym, co widzieli, bojąc się o swoją pracę. FAA powiedziała świadkom, że nie widzieli tego, co widzieli, że była to tylko pogoda.

Byłbym zszokowany gdyby powiedziano mi, że CAA zniszczy śledztwo, bądź gdyby CAA powiedziałoby mi, że to, co widziałem, było czymś całkowicie innym. Ale zdaje się, że piloci w Ameryce przywykli do tego, tyle mogę powiedzieć.

Namawiałbym wszystkie załogi samolotów do donoszenia o wszystkim, co widzieli, tak szybko, jak to tylko możliwe, oraz do powstania i bycia poszanowanym.”

http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Flotylla z Limy.http://www.youtube.com/watch?v=dkNdXncScmY&feature=player_embedded

Nick Pope, były oficjel brytyjskiego ministerstwa obrony:

„Nazywam się Nick Pope, jestem byłym pracownikiem brytyjskiego ministerstwa obrony.

Od 1950 roku rząd brytyjski otrzymał ponad 10,000 raportów dotyczących UFO. Odpowiedzialność za to spoczywa w rękach ministerstwa obrony, którego kompetencją jest badanie dowodów na każde potencjalne zagrożenie dla Zjednoczonego Królestwa, lub czegokolwiek innego o znaczeniu obronnym. W latach 1991 – 1994 byłem oficerem odpowiedzialnym za te śledztwa.

Większość widzeń UFO okazało się błędną identyfikacją samolotów, satelitów czy meteorytów, ale około 5% spraw nie ma takiego wyjaśnienia. Te sprawy to m.in. doniesienia wiarygodnych świadków, oficerów policji i pilotów donoszących o pojazdach poruszających sie z taką prędkością i wykonywujące takie zwroty, które przekraczają wszystko, co widzieli w wykonaniu wojskowego myśliwca. Inne sprawy łączą UFO śledzone na radarach i incydenty, gdzie pojawiły się zdjęcia i nagrania oraz gdzie eksperci techniczni ministerstwa obrony orzekli, iż nie ma żadnych dowodów na fałszerstwo.

Ministerstwo obrony nie wydaje żadnego oświadczenia co do natury fenomenu UFO ale ja i niektórzy moi koledzy byliśmy prywatnie przekonani, że cokolwiek się dzieje, ma to wielkie znaczenie dla obrony, narodowego bezpieczeństwa i bezpieczeństwa lotów.

W marcu 1993 roku badałem sprawę, w której UFO było widziane przez 60 świadków w tym personel wojskowy dwóch baz sił powietrznych. Wśród świadków mieliśmy patrol policji sił powietrznych, wraz z oficerem meteorologicznym z ośmioletnim doświadczeniem.

Ten drugi opisał trójkątny pojazd o rozmiarach między c-i 30 a boeingiem 747. Powiedział, że emitował buczący dźwięk o niskiej częstotliwości i poruszał się powoli, po czym wielokrotnie przyspieszał szybciej niż myśliwiec wojskowy. Wytyczne głowy mojej dywizji do zastępcy szefa sztabu konkludują, że są pewne dowody w tej sprawie na niezidentyfikowany obiekt (lub obiekty) nieznanego pochodzenia operujące nad Wielką Brytanią. W danych tej sprawy – opublikowanych na stronie internetowej ministerstwa obrony – wspomina się również o śledztwach władz amerykańskich badających, czy Wielka Brytania posiadała tajny program który mógłby tłumaczyć niektóre doniesienia o UFO w tym wielkie trójkątne pojazdy. To interesujące sugerowanie narodowi przez rząd USA iż UFO nie są dalej objęte śledztwem.

Najbardziej znane doniesienie o UFO w Wielkiej Brytanii miało miejsce w 1980 roku, zaangażowany w nie był personel dwóch baz amerykańskich sił powietrznych w Wielkiej Brytanii. Było wielu świadków, widziano jak obiekt ląduje w miejscu zwanym Lasem Rendlesham. Licznik Geigera został użyty do zbadania poziomu radiacji w miejscu lądowania, oszacowanie Obronnego Sztabu Wywiadowczego ministerstwa obrony mówi, iż poziomy zarejestrowane były znacznie wyższe od przeciętnych. Jesteśmy szczęśliwi mieć dwóch świadków tych wydarzeń dziś tutaj i powinienem teraz przekazać głos jednemu z nich, by mógł wam o tym opowiedzieć.”

http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Sierżant amerykańskich sił powietrznych James Penniston:

„Nazywam się James Penniston, emerytowany [sierżant] amerykańskich sił powietrznych.

W 1980 roku byłem przydzielony do największego Taktycznego Skrzydła Myśliwców sił powietrznych RAF w Woodbridge  w Anglii. Byłem starszym oficerem bezpieczeństwa odpowiedzialnym za bezpieczeństwo bazy.

(…)

Krótko po północy 26 grudnia 1981 roku sierżant sztabowy Steffens poinformował mnie, że widziano światła w Rendlesham Forest, zaraz obok bazy. Poinformował, iż nie była katastrofa, to się nie rozbiło… to wylądowało. Nie wziąłem jego słów pod uwagę i doniosłem centrum kontrolnemu, iż możliwie rozbił się samolot. Rozkazałem wtedy amn. Cabanzagowi z AIC Burroughs zająć się tym wraz ze mną.

Gdy przybyliśmy w pobliże podejrzanego miejsca upadku szybko stało się jasne, że nie mamy do czynienia z rozbiciem samolotu lub z czymkolwiek, z czym mieliśmy już do czynienia. Zobaczyliśmy tam jasne światło emanujące z obiektu na wysokości drzew. Gdy dotarliśmy tam, ujrzeliśmy trójkątny pojazd długi na 9 stóp i szeroki na 6,5. Pojazd wylądował na polance w lesie.

Gdy trójka z nas zbliżyła się bardziej, zaczęły się problemy z radiem. Spytałem wtedy Cabanzaga był przekazał transmisję radiową z powrotem do centrum kontrolnego. Burroughs podeszliśmy bliżej pojazdu.

Gdy podeszliśmy bliżej trójkątnego pojazdu zauważyliśmy niebieskie i żółte światła obracające się wokół jego zewnętrznej strony jakby były częścią jego powierzchni, a powietrze wokół nas było naelektryzowane. Czuliśmy to na ubraniach, skórze i włosach. Nic w czasie mojego treningu nie przygotowało mnie na coś takiego.

Po 10 minutach bez żadnej agresji ustaliłem, że pojazd nie był wrogi dla mojego zespołu lub bazy. Postępując zgodnie z protokołem bezpieczeństwa, skończyliśmy oględziny w tym pełne badanie fizyczne pojazdu. Tak, jak wymaga protokół,  włączały się w to zdjęcia, zapisy pisemne i przekazy radiowe przez Cabanzaga do centrum kontrolnego. Na jednej ze stron pojazdu znajdowały się symbole długie na 3 cale, ciągnące się przez 2 i pół stopy.

Symbole były piktogramami, największy był trójkątem i znajdował się pośrodku innych. Symbole były jakby wytrawione na powierzchni, która była zbyt ciepła by ją dotknąć i była jak metal.

Nie był to typowy pojazd latający jaki widziałem wcześniej.

Po 45 minutach światło zaczęło się wzmagać. Burroughs i ja przyjęliśmy pozycje defensywne, pojazd podniósł się bez dźwięku czy zaburzeń powietrza. Wyleciał z lasu i nagle odleciał z niewiarygodną prędkością. Zniknął za mrugnięciem oka.

W moim dzienniku (który mam tutaj) napisałem, Prędkość:

NIEMOŻLIWA. Ponad 80 członków personelu sił powietrznych, wszyscy wytrenowani obserwatorzy 81 szwadronu policji bezpieczeństwa widzieli to.

Informacje, które zdobyłem w czasie śledztwa doszły do mnie kanałami wojskowymi. Zespołowi i świadkom powiedziano, że mają traktować śledztwo jako ściśle tajne i nie zezwolono na żadną dyskusję.

Zdjęcia, które odzyskaliśmy z laboratorium bazy (dwie rolki 35 mm) były prześwietlone.”

http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

 

Oficjalny rysunek Pennistona przedstawiający symbole znajdujące się na pojeździe. http://www.nickpope.net/rendlesham-forest.htm

Pułkownik Charles I. Halt:

„Na imię mi Charles I. Halt. Jestem emerytowanym pułkownikiem sił powietrznych. Byłem dowódcą dwóch ogromnych baz i w czasie odejścia na emeryturę byłem dyrektorem Dyrektoriatu Inspekcyjnego DOD 1G. Na tej pozycji badałem przeoczenia wszystkich służb wojskowych i agencji obronnych.

W 1980 roku byłem zastępcą dowódcy bazy RAF Bentwaters, podwójnego kompleksu bliźniaczego w Anglii Wschodniej. Było to wtedy największe bojowe skrzydło taktyczne sił powietrznych.

Pod koniec grudnia 1980 roku nasz patrol odkrył dziwne światła w lesie na wschód od czarnej bramy RAE Woodbridge. Troje rewirowych zostało wyznaczonych do sprawdzenia tego w lesie. Donieśli o odkryciu dziwnego trójkątnego pojazdu na trzech podstawach. Jedna strona pojazdu miała w przybliżeniu trzy metry. Miał wiele świateł. Szybko wymanewrował i opuścił ten teren.

Nie natychmiast uświadomiono mnie o szczegółach, jedyne co wiedziałem, to dziwne światła i założyłem istnienie rozsądnego wytłumaczenia.

Dwie noce później moje rodzinne bożonarodzeniowe przyjęcie przerwało przyjście dowódcy policji. Opowiedział mi o dziwnych szczegółach. Odkąd mój szef miał wręczyć nagrody zlecono mi przeprowadzenie śledztwa. Oczekiwałem, że znajdę wyjaśnienie.

Wziąłem dwóch wyższych rangą ekspertów policji, eksperta ds. przygotowań na wypadek katastrof i dowódcę policji.

Na miejscu odkryliśmy trzy półtorej calowe wgłębienia w ziemi o trójkątnym kształcie.

Odkryliśmy umiarkowaną radiacje i dalsze dowody, włączając w to połamane gałęzie. Nagle zaobserwowaliśmy jasnoczerwone, pomarańczowe owalne obiekty z czarnym środkiem. Przypominały oko i wydawały się mrugać. Leciały horyzontalnie przez drzewa, rzadko kiedy wykonując ruchy wertykalne. Gdy zbliżyliśmy się zaczęły się wycofywać i cicho rozbiły sie na pięć białych świateł, które szybko odleciały. Wyszliśmy z lasu na pastwisko i obserwowaliśmy różne obiekty z wieloma światłami na północnym niebie. Zmieniły kształt z eliptycznego na zaokrąglony.

Wiele innych obiektów widzieliśmy na południu. Jeden zbliżył się z ogromną prędkością i wyemitował na dół strumień światła w naszym kierunku. Kolejny w kierunku składów broni. Przez cały czas nasza komunikacja radiowa była utrudniona. Trwało to przez godzinę.

Przez całe wydarzenie miałem nagrywarkę w kieszeni i nagrałem to tak, jak to ujawniono. Kopia została wypuszczona bez mojej wiedzy, ale jest to oryginalne nagranie i taśma.

Nie mam pojęcia co wiedzieliśmy, ale cokolwiek to było, było to kontrolowane w inteligentny sposób.”

http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

John Callahan, były działu wypadków, ocen i śledztw FAA:

„Jestem John Callahan, byłem szefem działu wypadków, ocen i śledztw FAA w Waszyngtonie, przez sześć lat w latach 80′.

Na początku stycznia 1987 roku otrzymałem wezwanie z Oddziału Jakości Ruchu Powietrznego z biura regionalnego FAA na Alasce z prośbą o poradę o to, co powiedzieć mediom zalewających ich biuro. Media pytały o informację w sprawie UFO, które goniło japońskiego [boeinga] 747 przez Alaskę przez ok. 31 minut na wysokości od 31 do 35 tysięcy stóp 17 listopada 1986 roku. Jakoś trzeba było odpowiedzieć.

Jakie UFO, kiedy to miało miejsce, dlaczego siedziba główna w Waszyngtonie nie była poinformowana? – pytałem.

‚Hej, odpowiedział, kto wierzy w UFO? Musiałem wiedzieć co powiedzieć mediom by pozbyć ich się z biura.’

Odpowiedź była prosta: Powiedz im, że jest w tej sprawie śledztwo. Wtedy, pozbieraj dane, zapisy nagrań i dane z dysku zarówno cywilne, jak i wojskowe. Wyślij to wieczorem do Centrum Technicznego FAA w Atlantic City w New Jersey.

Lot 1628 Japońskich Linii Lotniczych, samolot transportowy z pilotem, 2 pilotem i członkiem załogi, znajdował się na północ od Anchorage o 23:00, gdy pilot po raz pierwszy doniósł o UFO. Opisał to jako ogromną kulę z światłami wokół. Mówił, że była 4 razy większa od 747, widział to na własne oczy. Podobnie kolejnych dwoje członków załogi.

Przez 31 minut UFO przemieszczało się o mile w przeciągu kilku sekund, zmieniając położenie na inne miejsca wokół 747 w ciągu jednego cyklu na pulpicie radaru.

Po otrzymaniu danych z Alaski prawie dwa miesiące później, poinformowałem mojego szefa Harveya Safera oraz administratora FAA admirała Engena, po czym Safer i ja udaliśmy się do Centrum Technicznego FAA by sprawdzić nagranie.

FAA miała program zdolny do odtworzenia ruchu z pulpitu radaru lub widoku z monitora. Pouczyłem specjalistę z FAA by zsynchronizował nagrania z taśm z radarem byśmy mogli usłyszeć wszystko, co mówił kontroler i pilot. Wideo nagrało monitor radaru.

Później tamtego dnia poprosiłem, by specjaliści z FAA połączyli obiekty z nagrania radaru z drogą lotu i wytłumaczyli, co każdy obiekt robił. Nagrałem mapę wyników.
Wydruk i radar ujawniły główne obiekty w sąsiedztwie 747. Obiekty pojawiały się w  tym samym czasie i miejscu, o których zawiadamiał pilot widzący UFO.

Zarówno radar, jak i kontroler widzieli główny obiekt. Kontrolerzy wojskowi również widzieli główny obiekt na swoim radarze i zidentyfikowali go jako podwojony. Pilot i załoga widzieli obiekt na radarze i byli w stanie zobaczyć na własne oczy ogromne UFO w czasie, gdy zbliżał się do ich samolotu.

Gdyby ten samolot był samolotem prywatnym bądź wojskowym lecącym w błędnym kierunku, stałoby się to od razu jasne. FAA ma procedury śledzenia niezidentyfikowanych samolotów naruszających przestrzeń powietrzną – ale nie ma procedur dla UFO.

Z powrotem w siedzibie FAA przekazałem administratorowi Eugenowi krótki przegląd i pokazałem mu wideo. Zarządził spotkanie ze sztabem naukowym prezydenta Reagana i powiedział mi, że moja praca polega na tym, by dać im małe show i trzymać ich z dala od tego, gdyż FAA nie zajmuje się UFO.

Miałem ze sobą wideo i wszystkie dane dostępne w tamtym czasie.

Jeden z naukowców zadał szereg pytań, jak np. jaki był zasięg radaru, jaka była jego częstotliwość, szerokość, formuła na ekwipunek wysokości terenu etc.

Byłem pod wrażeniem odpowiedzi ekspertów FAA. Na końcu trójka ludzi z CIA powiedziała, że to wydarzenie nigdy nie miało miejsca, że nigdy się nie spotkaliśmy, że konfiskują całą dokumentację, a my mamy złożyć przysięgę dochowania tajemnicy.

– Jak myślisz, co to było? – spytałem kogoś z CIA.

– UFO, a teraz mają 30 minut zapisu radaru do przebadania – odpowiedział.

– Powinniśmy poinformować amerykańską opinię publiczną o odwiedzinach UFO, zasugerowałem

– Nie ma mowy, gdybyśmy im powiedzieli o UFO, panikowaliby – odpowiedział.”

http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Copyright by Tergiwersacja 2011

Autor zaznacza, że fakt udostępnienia w Internecie nie oznacza, iż prawo autorskie przestało obowiązywać. Rozpowszechnianie i powielanie na użytek komercyjny oraz jakikolwiek inny, który zaszkodziłby autorowi, jest zabroniony, jednakże autor zezwala na zamieszczanie obszernych fragmentów bądź całości w Internecie na użytek niekomercyjny i niezarobkowy, celem rozpowszechniania wyżej wymienionych faktów i poglądów. Kontakt tergiwersacja@vp.pl

 

Bibliografia.

Gordon Thomas, ‘Zarzewie Ognia. Chiny i kulisy ataku na Amerykę’, przekład Jerzy Kozłowski, wydawnictwo Magnum, Warszawa 2001.

Jonathan Vankin, John Whallen, „The 80 Greatest Conspiracies of all Time”, Amber, przekład Jacek Złotnicki, Warszawa 2004.

‘CIA: OPERATION MONGOOSE – The Plot To Assassinate Fidel Castro – Part 2 of Trilogy’, http://tabacco.blog-city.com/cia_operation_mongoose__the_plot_to_assassinate_fidel_castro.htm

‘Edward Lansdale: The Unquiet American’, http://www.thefreelibrary.com/Edward+Lansdale%3A+The+Unquiet+American-a07675543

Tadeusz Oszubski, „Wampiry Pentagonu”, http://extremalne.interia.pl/ziemia/news/news/wampiry-pentagonu,1563742,4823

‘Vampires in the Philippines’, http://www.answers.com/topic/vampires-in-the-philippines

„Wampiry pomogły armii w walce z komunizmem”, http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Wampiry-pomogly-armii-w-walce-z-komunizmem,wid,12698327,wiadomosc.html?ticaid=6c0e5

Clarence Henderson, ‘Hearts and Minds, Folk Songs, and Psyops’, http://www.apmforum.com/columns/orientseas36.htm

‘HAUNEBU – Tajemnice III Rzeszy’, http://haunebu.hotnews.pl/haunebu1.html

Rob Arndt, ‘HAUNEBU’, http://discaircraft.greyfalcon.us/HAUNEBU.htm

http://www.ufoartwork.com/slideshow_start.php?p=pre_1947_ufo_photographs

‘Foo Fighters’, http://sped2work.tripod.com/foo_fighters.html

‘The Foo Fighters’, http://www.satorws.com/foo-fighters-eng.htm

Frank Warren, ‘Historic UFOs Anti-Aircraft Guns Blast LA Mystery Invader’, http://rense.com/general28/histla.htm

C. Scott Littleton, ‘Eyewitness to History: The Battle of Los Angeles’, http://www.sott.net/articles/show/132795-Eyewitness+to+History:+The+Battle+of+Los+Angeles

Paul T. Collins, Fate Magazine, ‘World War II UFO Scare’, http://www.sott.net/articles/show/132795-Eyewitness+to+History:+The+Battle+of+Los+Angeles

Joseph Trainor, ‘Army Gunners Fire At UFOs Over Los Angeles’, http://www.sott.net/articles/show/132795-Eyewitness+to+History:+The+Battle+of+Los+Angeles

Richard M. Dolan, ‘UFOs and the National Security State’, http://www.sott.net/articles/show/132795-Eyewitness+to+History:+The+Battle+of+Los+Angeles

Jeff Rense, ‘1942 ‘Battle Of Los Angeles’ Biggest Mass Sighting In History? New Photo Analysis!’, http://rense.com/ufo/battleofLA.htm

‘Saturday Night Uforia: The Battle of Los Angeles’, http://www.dailykos.com/story/2008/8/2/195720/2680/923/561488

Marvin Miles, ‘Chilly Throng Watches Shells Bursting In Sky’, http://rense.com/ufo/battleofLA.htm

‘Saturday Night Uforia: The ‘Foo Fighters’ of World War II’, http://www.dailykos.com/story/2008/8/9/135819/7401/55/565399

„Saturday Night Uforia: The Mysterious Mr. Rhodes (heavy graphics)”, http://www.dailykos.com/story/2009/3/14/707771/-Saturday-Night-Uforia:-The-Mysterious-Mr.-Rhodes-%28heavy-graphics%29

Paul T. Collins, ‘World War II Ufo Scare’, http://rense.com/ufo/battleofLA.htm

Joseph Trainor, ‘Army Gunners Fire At UFOs Over Los Angeles’, http://rense.com/ufo/battleofLA.htm

‘UFO, Churchill i Eisenhower’, http://facet.interia.pl/ciekawostki/groza-i-kryminaly/news/ufo-churchill-i-eisenhower,1537897,4824

‘Huge Saucer Over Nuclear Reactor – Radar/Visual’, http://www.nicap.org/45XXXXhanforddir.htm

‘R/V of UFO by Navy Fleet’, http://www.nicap.org/421019guadalcanaldir.htm

Skrypty CNN, http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0711/12/acd.01.html

Henrz S. Shields, US Air Force, http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tehran_ufo_1976_1.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tehran_ufo_1976_2.jpg http://en.wikipedia.org/wiki/File:Tehran_ufo_1976_3.jpg

„Tehran Dogfight Incident”, http://www.iiaf.net/stories/warstories/s8.html

„F-4 Jet Chase over Iran 1976”, http://www.ufoevidence.org/cases/case200.htm

„Iranian Air Force Jets Scrambled”, http://www.ufoevidence.org/Cases/CaseSubarticle.asp?ID=202

„Former pilots and officials call for new U.S. UFO probe”, http://web.archive.org/web/20071226121458/http://uk.reuters.com/article/worldNews/idUKN1248419720071112?pageNumber=2&sp=true

„Transcipt of Witness Declarations From NPC UFO Conference Held in Washington D.C.”, http://www.theufochronicles.com/2007/11/transcipt-of-witness-declarations-from.html

Will Grant, „Call for US to re-open UFO file”, http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7091922.stm

Fife Symington, „Symington: I saw a UFO in the Arizona sky”, http://articles.cnn.com/2007-11-09/tech/simington.ufocommentary_1_ufos-flares-aviation-safety?_s=PM:TECH

„INTERNATIONAL PRESS CONFERENCE, NATIONAL PRESS CLUB, WASHINGTON D.C. November 12, 2007”, http://www.freedomofinfo.org/national_press.htm

Robert D. Morningstar, „The National Press Club Conference on UFOs”, http://www.ufodigest.com/news/1107/ufoconference.html

Nagranie Konferencji National Press Club dot. UFO, http://video.google.com/videoplay?docid=2836950493012369855#

Nick Pope, ‘Rendlesham Forest’, http://www.nickpope.net/rendlesham-forest.htm

Daniel Wilson, http://www.nicap.org/tokyo450525dir.htm

Daniel Wilson, http://www.nicap.org/450502trukdir.htm

‘Are UFOs real? Famous people who believed’, http://www.telegraph.co.uk/technology/5201410/Are-UFOs-real-Famous-people-who-believed.html

‘Moon landing anniversary: UFOs photographed by Apollo’, http://www.telegraph.co.uk/science/space/5832435/Moon-landing-anniversary-UFOs-photographed-by-Apollo.html?image=1

‘140 years of UFO sightings – Part I’, http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/howaboutthat/3447508/UFO-sightings-140-years-of-UFO-pictures.html?image=2

‘140 years of UFO sightings – Part II’, http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/3452381/UFO-sightings-140-years-of-UFO-pictures.html?image=1

‘Quotes from Prominent World Government and Military Officials’, http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ufo_briefingdocument/quogov.htm

Robert Hastings, ‘Recent Russian Newspaper Article Discusses UFO Incidents at Soviet and American Nuclear Weapons Sites’, http://www.theufochronicles.com/2010/06/recent-russian-newspaper-article.html

Robert Leśniakiewicz, ‘INCYDENT GDYNIA ’59: koniec Legendy?’, http://www.infra.org.pl/fenomen-ufo/historia-spotka-z-ufo/733-katastrofa-ufo-w-gdyni-legenda-z-ubiegego-wieku

Mariusz Fryckowski, ‘Katastrofa UFO w Gdyni: Legenda z ubiegłego wieku’, http://www.infra.org.pl/fenomen-ufo/historia-spotka-z-ufo/733-katastrofa-ufo-w-gdyni-legenda-z-ubiegego-wieku

Don Berliner, Marie Galbraith, Antonio Huneeus,’1958: Brazilian Navy Photographic Case’, http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ufo_briefingdocument/1958.htm

Glenn Beck, „Are We Ready for Another Attack?; 2008 Elections Gearing Up”, http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/0701/03/gb.01.html

Jon Hilkevitch, „In the sky! A bird? A plane? A … UFO?”, http://web.archive.org/web/20071117073414/www.chicagotribune.com/classified/automotive/columnists/chi-0701010141jan01,0,5874175.column?page=1&coll=chi-newsnationworldiraq-hed

Sean Alfano, „UFO At O’Hare? Officials Say Weird Weather, http://www.cbsnews.com/stories/2007/01/02/tech/main2323918.shtml

Sunday Expres 17 września 1995 roku, http://www.ufoevidence.org/documents/doc418.htm.

MS NBC 8 września 2004 roku http://www.msnbc.msn.com/id/5897539.

W. De Brouwer, Kol Vl SBH, Siły Powietrzne Belgii, ‘Summary Report on Observations 30-31 March 1990’ http://www.ufocasebook.com/belgianreport.html

‘Report On The Observation Of UFOs During The Night Of March 30-31, 1990’, http://users.telenet.be/aura.oasis/BelgUFO.htm

Don Berliner, Marie Galbraith, Antonio Huneeus, ‘1989-1990: UFO Sighting Wave In Belgium’, http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ufo_briefingdocument/1990.htm

Marie-Thérèse De Brosses, Paris Match 5 lipca 1990 roku, http://www.ufologie.net/htm/belpre01.htm

Billy Booth, ‘1989-The Belgium UFO Wave’, http://ufos.about.com/od/trianglecasefiles/p/belgium.htm

‘The Belgium UFO Wave’, http://www.ufocasebook.com/Belgium.html

‘More Than 30 Years of Triangle Sightnings’, http://www.mufon.com/bob_pratt/triangles.html

Billy Cooper, fragment wypowiedzi z filmu ‘Maskarada z UFO’ na http://www.youtube.com/watch?v=NnaK3bJWr8w&feature=player_detailpage#t=297s

Johany DeMarco, ‘Do Presidents Believe In Aliens?’, http://www.ufodigest.com/news/0110/presidents3.php

‘Testimony of Dr. Carol Rosin’, http://www.hiddenmysteries.org/mysteries/reports/rosinreport.html

John Holdren, List do Komisji Nauki i Technologii oraz senackiej Komisji Handlu, Nauki i Transportu, http://www.scribd.com/doc/40067765/Ostp-Letter-Neos-House-1

Lee Speigel, ‘White House Adviser: US Must Prepare for Asteroid’, http://www.aolnews.com/weird-news/article/white-house-adviser-us-must-prepare-for-asteroid/19687765

‘Social Engineering For A False Flag Alien Attack’, http://www.roguegovernment.com/news.php?id=10838

‘Meteor sparks fears of UFO, Iranian missiles in Israel’, http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=16560

James Randerson, ‘The truth is out there: National Archives lifts lid on UFO files’, http://www.guardian.co.uk/science/2008/may/14/spaceexploration.military

‘Vatican: It’s OK to believe in aliens’, http://www.msnbc.msn.com/id/24598508/

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: