Strona główna > 9/11 > I. II. Oficjalne kłamstwo.

I. II. Oficjalne kłamstwo.

Oficjalna wersja zakłada, iż zwykły pożar nadtopił i uszkodził kolumny rdzenia i kolumny obwodowe, co spowodowało progresywne zawalenie się pięter. Rządowe kłamstwo nie odpowiada wielu podstawowym pytaniom i tonie w ogniu krytyki. Rząd oblekł tę wersję w stek bzdur i kłamstw, dotyczących nawet tak podstawowych kwestii, jak budowa rdzenia.

WTC w czasie budowy. Po środku widzimy rdzeń budynku. Po prawej rysunek rdzenia. Lewe: http://www.journalof911studies.com/volume/200609/DrJonesTalksatISUPhysicsDepartment.pdf; Prawe: http://www.libertyforlife.com/eye-openers/911.htm.

Rdzeń WTC w czasie budowy. http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/trusstheory.html.

http://911research.wtc7.net/talks/wtc/meltdown.html.

Wersja oficjalna była totalnie zakłamana. Po lewej dywagacje BBC, po prawej najpopularniejsza rycina zwolenników rządowej teorii. Jak przekonamy się, jest to totalne zaprzeczenie rzeczywistości. Już na wstępie widzimy paradę kłamstw. Rysunek BBC zupełnie zafałszowuje wygląd rdzenia, przedstawiając go jako cztery kolumny obleczone betonem – totalne kłamstwo. BBC kłamało, iż rdzeń miał 30×50 stóp (9×15 metrów), choć w rzeczywistości ma 87×137 (27 na 42 metry). Co więcej, BBC uważa, że temperatura potrzebna do stopienia kolumn rdzenia to 800 stopni C, choć w rzeczywistości temperatura ta wynosi 1510 stopni C. Jeszcze większym kłamstwem jest rysunek po prawej. Nie przedstawia nawet rdzenia, wiec co tu komentować? Poza tym opadając piętro na piętro powstałą by ogromna sterta gruzów ułożona z poszczególnych pięter – w rzeczywistości Strefa Zero wyglądała zupełnie inaczej.

Podobną paradę kłamstw miała oficjalna prezentacja komputerowa NOVA/Eagar:

http://911research.wtc7.net/talks/wtc/eagarlies.html

Po lewej fragment samolotu który miał uderzyć w WTC. W rzeczywistości Boeing 767 jest znacznie mniejszy niż samolot z prezentacji (wyżej ryciny ukazujące uszkodzenia kolumn zewnętrznych, co pokazuje rozmiary samolotu). Po prawej rdzeń – co tu dużo mówić, zamiast stalowych kolumn wmawiają nam, iż są to poziome płyty.

 

 „Energia potencjalna ‚masy powyżej’ z WTC jest zbyt mała by pokonać opór energii struktury znajdującej się poniżej tak, by spowodować jakiś upadek jakiegoś rodzaju tak, jak sugeruje to NIST. To podstawowa analiza zniszczeń strukturalnych!”

Francuski architekt Anders Björkman.

Na dodatek władze obawiając się czegoś utajniły blueprinty. Wypłynęły one na światło dzienne dopiero w marcu 2007 roku, na skutek nielegalnego przecieku:

http://911research.com/wtc/evidence/blueprints.html

Potężne budowle kompleksu WTC miały zostać zniszczone przez 45 000 litrów paliwa lotniczego. Świadkowie, dowody w postaci materiałów wideo i przede wszystkim inteligencja i zdrowy rozsądek obalają tę chorą wersję. Drugi samolot, jak już mówiłem uderza w Południową Wieżę między 78 a 94 piętrem, muskając południowo wschodni róg, a większość paliwa eksploduje na zewnątrz budynku. Ale to właśnie ta wieża zapadła się jako pierwsza, po 56 minutach pożaru…

Copyright by Tergiwersacja 2011

Autor zaznacza, że fakt udostępnienia w Internecie nie oznacza, iż prawo autorskie przestało obowiązywać. Rozpowszechnianie i powielanie na użytek komercyjny oraz jakikolwiek inny, który zaszkodziłby autorowi, jest zabroniony, jednakże autor zezwala na zamieszczanie obszernych fragmentów bądź całości w Internecie na użytek niekomercyjny i niezarobkowy, celem rozpowszechniania wyżej wymienionych faktów i poglądów. Kontakt tergiwersacja@vp.pl

 

Źródła, uwagi – patrz wstęp.

Kategorie:9/11
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: